8 modalitati pentru cresterea vanzarilor

Ce trebuie sa faca un manager pentru cresterea vanzarilor

Ca utilizator de sistem CRM, trebuie sa te asiguri ca maximizezi investitia, obtinand cat mai multe rezultate pozitive de pe urma implementarii acestuia in cadrul firmei. Si ce rezultat se vede mai clar si atrage mai multi lauri decat cresterea vanzarilor?! De curand am citit un articol, in care autorul, Geoffrey James, sublinia cele mai importante lucruri pe care trebuie sa le faca un manager pentru a obtine cresterea vanzarilor.

Doar prin folosirea inteligenta a sistemului CRM implementat te poti bucura de un “atac” eficient al clientilor si prospectilor in vederea cresterii vanzarilor.

8 metode ce asigura cresterea vanzarilor

1. Redu numarul de oportunitati urmarite.

Concentreaza-te pe un numar limitat de oportunitati, carora le poti dedica tot timpul si toata atentia ta, in vederea obtinerii rezultatului scontat. Analizeaza cu atentie fiecare prospect si vezi care este cel ce iti zambeste mai prietenos, apoi indreapta-ti toate resursele catre el.

2. Mareste timpul de vanzare propriu-zisa.

Ca om de vanzari, petreci cam 10 ore pe saptamana “investigand” potentiali prospecti. Cu ajutorul tehnologiei CRM, poti sa reduci acest timp la jumatate si sa adaugi timpul liber ramas la activitatea de vanzare – contactarea clientilor, prospectilor.

3. Nu mai cumpara softuri noi doar pentru ca sunt cool

Nu tot ce exista pe piata si e ridicat in slavi de multe companii ti se potriveste si tie. Asadar, renunta la shoppingul de tehnologii noi care nu iti aduc un beneficiu vizibil si concentreaza-te pe instrumente care te ajuta sa: culegi insight-uri noi despre prospectii tai, sa iti extinzi lista de contacte, sa organizezi evenimente prin care sa iti atragi audienta.

4. Incheie angajamentele slabe

O echipa de vanzari trebuie sa recunoasca clientii ideali si sa isi canalizeze energia catre acestia. Atunci cand o relatie este putreda, cea mai buna solutie este sa tai raul din radacina, intr-un mod politicos, normal, si sa te concentrezi catre relatiile castigatoare.

5. Fa generatorul de lead-uri sa functioneze la capacitate maxima

Oamenii de vanzari trebuie sa inteleaga ca arta generarii de leaduri tranziteaza usor usor catre lumea online, mai exact catre social media. Asadar, nu mai astepta telefonul sa sune si ia “calea” retelelor de socializare unde poti intalni o groaza de oportunitati. Facebook, Twitter sau LinkedIn sunt aliatii tai!

6. Relationeaza cu contactele tale dincolo de incheierea vanzarilor

O relatie de afaceri reusita inseamna crearea unei legaturi care depaseste cadrul incheierii unui deal. Pastreaza asadar legatura cu clientii de-a lungul intregului ciclu de vanzare, daca iti doresti ca relatia sa fie una de lunga durata.

7. Nu rata nicio oportunitate

Pentru asta, trebuie sa fii mereu la curent cu toate noutatile si schimbarile prin care trec clientii tai. Doar asa vei reusi sa fii omul potrivit la locul (si momentul) potrivit.

8. Fii diferit de concurenta, fii mai bun!

Concurenta iti bombardeaza clientii cu 100+ de mailuri pe zi? Aceasta tactica poate functiona in unele cazuri, insa in niciun caz nu trebuie sa te transformi intr-o copie a concurentei. Pastreaza-ti identitatea, personalitatea. Relationeaza cu factorii de decizie prin intermediul retelelor sociale, un mediu familiar in care isi petrec mare parte din timp, ideal pentru conversatii mai…pe larg.

Cresterea vanzarilor nu este floare la ureche…

…insa daca ai un plan bine pus la punct, pe care nu il pierzi niciodata din vedere, lucrurile se vor indrepta in directia cea buna, cu siguranta.

Anterior

Urmator

Submit a Comment