Dacă ai dubii de unde să începi atunci când vrei să pornești o nouă afacere, atunci analizarea concurenței ar trebui să fie primul lucru pe care să îl iei în considerare. Se spune că pregătirea este cheia succesului și, pentru a face acest lucru, este necesar întotdeauna să te gândești la noi modalități de a fi cu un pas înaintea concurenților tăi. Așa că acordă câteva minute … [Citeşte mai departe...] despreCe reprezintă analiza concurenței și cum o realizăm?
Management
Succes in afaceri si social media
Succes in afaceri: Batalia se da in online In epoca in care brandurile duc o batalie crunta de cucerire a consumatorului in mediul online, nu prea mai exista business care sa isi permita luxul de a nu inova. Cautarea in permanenta a unor solutii de diferentiere in zona CRM, de loializare si retentie a consumatorilor, a devenit o activitate obligatorie pentru orice afacere … [Citeşte mai departe...] despreSucces in afaceri si social media
Managementul performantei in vremea „Putin, dar bun”
Managementul performantei: un pamant inca putin explorat de romani Performanta se numara printre cele mai utilizate concepte intr-o companie si, pentru ca traim vremuri tulburi din punct de vedere al numarului de angajati, organizatiile au nevoie de ea ca de aer. Dar sa nu ne mai referim la performanta ca la o entitate de sine statatoare, ea fiind dependenta de angajati si … [Citeşte mai departe...] despreManagementul performantei in vremea „Putin, dar bun”
Comunicarea cu clientii in era tehnologiei
Comunicarea cu clientii: inexacta si neuniforma?! Cu cat numarul si complexitatea canalelor de comunicare creste, cu atat informatia pare mai greu de tinut in frau din punct de vedere al exactitatii si uniformitatii. In momentul de fata, aproximativ 90% dintre companii nu practica o integrare a tuturor canalelor de interactiune cu clientii: telefon, e-mail, chat, social media … [Citeşte mai departe...] despreComunicarea cu clientii in era tehnologiei
Relatia cu clientii nostri – de la clienti potentiali la promotori ai afacerii noastre
Relatia cu clientii - indispensabila pentru activitatea oricarei companii Managementul relatiei cu clientii (CRM) este un proces complex pe care trebuie sa il intelegem de la inceput nu doar ca pe o aplicatie software menita sa ne optimizeze relatia cu clientii nostri. Trebuie sa privim CRM si ca pe o lectie de conduita fata de cei care ne fac afacerea profitabila. Pentru a … [Citeşte mai departe...] despreRelatia cu clientii nostri – de la clienti potentiali la promotori ai afacerii noastre