Implementare CRM – o solutie modelata dupa nevoile tale CRM se poate dovedi o investitie inteligenta pentru compania ta doar daca inaintea implementarii unui astfel de program iei in calcul anumiti factori. In primul rand...
Citeste mai multFeel the Lead Generation!
by stefan | Apr 11, 2017 | Vanzari, Management
Ce este un lead? In Sales se vorbeste mereu despre lead-uri. Cand incearca o definire a conceptului, multi autori sau oameni de specialitate vin cu variante si interpretari diferite. Toate definitiile pe care le gasim in manuale sau...
Citeste mai multSisteme CRM – instrumente sau parteneri virtuali?
by stefan | Jul 8, 2016 | Vanzari, Management
Strategie si sisteme CRM – relatie de interdependenta Un soft CRM este o aplicatie care permite stocarea informatiilor despre clienti si gestionarea relatiei angajatilor companiei cu acestia. Am vorbit pana acum de importanta unei...
Citeste mai multCRM proactiv – doar o expresie „fancy” ?
by stefan | Jun 12, 2015 | Vanzari, Management
Un CRM proactiv este mereu cu un pas inaintea nevoilor clientilor Cuvantul „proactiv” este un cuvand funny, nu ca inteles, ci ca modalitate de folosire. Este folosit de multe ori pentru a completa o propozie, e unul dintre acei termeni...
Citeste mai multSFA- un subiect delicat pentru agentii de vanzari
by stefan | Aug 8, 2012 | Vanzari, Management
SFA – concept de sine statator sau modul CRM? SFA (Sales Force Automation) se refera la automatizarea fortei de vanzari si desi poate functiona ca proces de sine statator, in momentul actual pentru multe dintre companii reprezinta o...
Citeste mai multClientii ne flutura batistele. Cum ii oprim?
by stefan | Jul 11, 2012 | Vanzari, Management
Clientii ne parasesc pentru competitie daca nu suntem dispusi sa ii cunoastem Ce ne facem atunci cand un client ameninta ca ne paraseste pentru competitie, cum ne dam seama daca merita cu adevarat retinut si mai ales, ce costuri implica...
Citeste mai mult