Fericirea la locul de munca… …un deziderat exagerat in contextul actual? Cum economia este la pamant si putini sunt norocosii care au o slujba, fara pretentia de a fi satisfacatoare intelectual si financiar, fericirea la locul...
Citeste mai multCRM: dincolo de buzzword
by Ovidiu | Jan 27, 2020 | Recomandari, Productivitate
CRM nu este doar un alt buzzword sau acronim… …ci este un concept cu numeroase merite in ceea ce priveste dezvoltarea sanatoasa a companiilor care au crezut in el. Acest buzzword a ajutat multe business-uri si companii...
Citeste mai multClienti fideli… pasari rare
by Ovidiu | Dec 16, 2019 | Vanzari, Recomandari
Clienti fideli: acesti fanatici atat de doriti de companii… Companiile cheltuiesc sume impresionante in fiecare an pentru a se asigura ca produsele lor raspund nevoilor consumatorilor si pentru a construi relatii de lunga durata cu...
Citeste mai multIntimitate versus izolare: de ce sunt relatiile atat de importante?
by Ovidiu | Nov 5, 2018 | Recomandari
Erik Erikson este un psiholog din secolul 20 care a analizat si impartit experienta umana in 8 stadii de dezvoltare, fiecare dintre aceste stadii avand un conflict unic si un rezultat unic. Un astfel de stadiu – intimitate versus izolare...
Citeste mai mult10 motive sa investesti in marketingul online
by Ovidiu | Jan 18, 2018 | Muzica Nunta, Recomandari
Traversam o perioada in care revolutia digitala prinde contur chiar sub ochii nostri. Majoritatea consumatorilor se bazeaza pe motoare de cautare precum Google si Yahoo pentru a obtine informatii despre o industrie anume sau despre...
Citeste mai multIntersectia dintre CRM si CSR: hotspot pentru business.
by Ovidiu | Aug 10, 2014 | Muzica Nunta, Recomandari
CSR: Responsabilitate sociala vs. Profit Pentru cei carora nu le este familiar acronimul CSR – Corporate Social Responsability, acesta se refera la responsabilitatea sociala a corporatiilor, mai exact la actiunile intreprinse de companii...
Citeste mai mult