Traversam o perioada in care revolutia digitala prinde contur chiar sub ochii nostri. Majoritatea consumatorilor se bazeaza pe motoare de cautare precum Google si Yahoo pentru a obtine informatii despre o industrie anume sau despre...
Citeste mai multIntersectia dintre CRM si CSR: hotspot pentru business.
by stefan | Aug 10, 2014 | Marketing, Recomandari
CSR: Responsabilitate sociala vs. Profit Pentru cei carora nu le este familiar acronimul CSR – Corporate Social Responsability, acesta se refera la responsabilitatea sociala a corporatiilor, mai exact la actiunile intreprinse de companii...
Citeste mai multDiferenta dintre leadership si management
by stefan | Mar 18, 2012 | Management, Recomandari
Diferenta dintre leadership si management Care este diferenta intre management si leadership? Parerile sunt impartite. Daca e sa vorbim despre diferentele dintre leaderi si manageri, cea mai evidenta dintre ele se refera la cei care le...
Citeste mai multVanzari produse pentru clienti care vor sa cumpere experiente
by stefan | Jan 13, 2012 | Vanzari, Recomandari
Revolutie in materie de vanzari produse In aceasta era a transparentei, a clientilor sociali al carui grad de informare e din ce in ce mai ridicat, in era numarului parca nelimitat de alternative, rolul agentilor de vanzari nu mai este de...
Citeste mai multSatisfactia clientilor – un indicator al performantei afacerii tale
by stefan | Dec 15, 2011 | Vanzari, Recomandari
Satisfactia clientilor necesita monitorizare permanenta Satisfactia clientilor este un termen folosit in mod frecvent de marketeri si defineste masura in care produsele sau serviciile companiilor intalnesc sau depasesc asteptarile...
Citeste mai mult