Clienti fideli: acesti fanatici atat de doriti de companii… Companiile cheltuiesc sume impresionante in fiecare an pentru a se asigura ca produsele lor raspund nevoilor consumatorilor si pentru a construi relatii de lunga durata cu...
Citeste mai multIntimitate versus izolare: de ce sunt relatiile atat de importante?
by Ovidiu | Nov 5, 2018 | Recomandari
Erik Erikson este un psiholog din secolul 20 care a analizat si impartit experienta umana in 8 stadii de dezvoltare, fiecare dintre aceste stadii avand un conflict unic si un rezultat unic. Un astfel de stadiu – intimitate versus izolare...
Citeste mai mult10 motive sa investesti in marketingul online
by Ovidiu | Jan 18, 2018 | Muzica Nunta, Recomandari
Traversam o perioada in care revolutia digitala prinde contur chiar sub ochii nostri. Majoritatea consumatorilor se bazeaza pe motoare de cautare precum Google si Yahoo pentru a obtine informatii despre o industrie anume sau despre...
Citeste mai multIntersectia dintre CRM si CSR: hotspot pentru business.
by Ovidiu | Aug 10, 2014 | Muzica Nunta, Recomandari
CSR: Responsabilitate sociala vs. Profit Pentru cei carora nu le este familiar acronimul CSR – Corporate Social Responsability, acesta se refera la responsabilitatea sociala a corporatiilor, mai exact la actiunile intreprinse de companii...
Citeste mai multDiferenta dintre leadership si management
by Ovidiu | Mar 18, 2012 | Management, Recomandari
Diferenta dintre leadership si management Care este diferenta intre management si leadership? Parerile sunt impartite. Daca e sa vorbim despre diferentele dintre leaderi si manageri, cea mai evidenta dintre ele se refera la cei care le...
Citeste mai multVanzari produse pentru clienti care vor sa cumpere experiente
by Ovidiu | Jan 13, 2012 | Vanzari, Recomandari
Revolutie in materie de vanzari produse In aceasta era a transparentei, a clientilor sociali al carui grad de informare e din ce in ce mai ridicat, in era numarului parca nelimitat de alternative, rolul agentilor de vanzari nu mai este de...
Citeste mai mult