De ce sa alegi AdSpy pentru campania ta de SEO pe retelele de socializare

Adspy este definitia unui instrument avansat de spionare social media care are la fel de multe caracteristici unice ca unele dintre cele mai bune instrumente de spionaj din industrie si totusi este mai accesibil decat majoritatea dintre ele. Ca nou abonat, vei dori sa testezi apele pentru a-ti cunoaste drumul inainte de a face ceva concret si asta este in regula. Puteti efectua o proba cu ajutorul creditului publicitar gratuit. De asemenea, puteti cumpara  AdSpy group buy acesta fiind un pachet care va ofera acces la foarte multe tooluri pentru SEO premium, nu doar la AdSpy.

Adspy se lauda ca au cea mai mare baza de date cu anunturi Facebook si Instagram din lume, cu peste 74 de milioane de anunturi de la peste o duzina de milioane de agenti de publicitate din intreaga lume.

Cu acest instrument, exista infinite posibilitati de a face anunturile dvs., indiferent de nisa dvs.

Puteti urmari cu usurinta cuvintele cheie, copia strategiile de succes si eficientiza campania pentru rezultate optime.

Pentru a incepe cu Adspy, accesati site – ul, faceti clic pe butonul „Incepeti” si urmati instructiunile pentru a va crea contul. Dupa crearea contului dvs., accesati pagina de conectare si conectati-va cu numele de utilizator si parola.

Primul lucru pe care il veti vedea cand va aflati in contul dvs. este o caseta de cautare, plus alte variatii pe care sa le utilizati pentru a cauta anunturile.

Dupa ce ati introdus factorul de cautare, rezultatele care corespund criteriilor dvs. vor fi afisate in partea de jos a paginii.

Daca doriti sa salvati cautarea pentru referinte viitoare, dati clic pe „salvati cautarea curenta” si redenumiti cautarea in ceea ce doriti sa fie cunoscuta.

Daca doriti sa reveniti la cautare mai tarziu, dati clic pe meniul derulant care se afla langa „selectati cautarea” si dati clic pe numele cu care ati salvat cautarea.

Pe masura ce parcurgeti anunturile, puteti aduce rezultate mai avansate dand clic pe pictograma „Eu” care se afla in coltul din dreapta sus al fiecarui anunt.

Aceasta optiune va va afisa adresa URL a paginii de destinatie a anuntului, toate linkurile din pagina de destinatie, un raport al anuntului care contine locatiile vizate, varstele si sexul si o imagine a paginii de destinatie in sine.

Pentru a accesa anuntul in sine, dati clic pe sageata din partea dreapta sus si veti fi redirectionat catre platforma unde este afisat anuntul.

Veti vedea copia completa a anuntului, plus toate rapoartele de implicare si comentariile pe care le-a generat.

Faceti clic pe optiunea derulanta etichetata „Text publicitar” pentru a vedea anunturile care contin cuvinte cheie specifice in copia anuntului sau in sectiunea de comentarii a acestuia. In aceeasi sectiune, puteti vedea ce reclame ale agentilor de publicitate doriti sa afisati si orice pagina web specifica pe care o aveti in minte.

 

Dupa ce ati specificat variabilele, dati clic pe butonul de previzualizare pentru a vizualiza anunturile pe baza cuvintelor dvs. cheie. Daca doriti sa introduceti cuvinte cheie suplimentare, puteti face asta in sectiunea „Adaugati filtre”.

 

Anterior

Urmator

Submit a Comment