Primii pasi in marketingul digital

Intr-o lume in care exista atat de multe optiuni la dispozitia companiilor, marketingul digital poate fi descurajant. Insa noi te ajutam sa gasesti calea cea buna pentru a lansa si a structura o strategie eficienta de marketing digital.

Pentru multi proprietari de afaceri, timpul, confuzia si cheltuielile necesare pentru marketarea afacerii sunt suficiente pentru a-i face sa devina usor cinici. Mai ales cand vine vorba despre marketing online sau „digital”. Acesta este un domeniu aflat in continua schimbare si de aceea poate parea coplesitor.
Unele companii reusesc sa se sustina singure cu ajutorul clientilor care intra in magazin si cu ajutorul recomandarilor “din gura in gura”, iar toata lumea stie deja ca recomandarile clientilor sunt minunate pentru orice afacere.
Insa companiile care au nevoie de un volum mai mare de clienti potentiali sau cele pe care locatia nu le ajuta, au nevoie de un plan de marketing bine gandit.

Realitatea este ca marketingul online este cel mai rapid si mai rentabil mod de a obtine noi potentiali clienti pentru afacerea ta. Cu ajutorul marketingului online poti fi foarte exact cu privire la publicul tinta, poti masura rezultatele si poti reactiona foarte rapid la ceea ce functioneaza si ce nu.
Strategia ta de marketing digital va fi ca o palnie care va transporta clientii printr-o calatorie – pornind de la constientizarea faptului ca existi si ajungand pana la o vanzare (conversie). Pentru a obtine rezultate bune, trebuie sa ai o strategie concentrata pe trei obiective principale:

1. Generarea de trafic online
2. Convertirea clientilor care sunt gata sa iti viziteze magazinul/afacerea
3. Alimentarea relatiei cu viitorii clienti, care nu sunt pregatiti sa cumpere.

Top 10 ponturi pentru o campanie reusita de marketing

  •  Arata clientilor ca tu si afacerea ta sunteti expertii de care au nevoie.
  •  Ofera-le informatia pe care nu le-o pot feri competitorii tai.
  •  Repetitia functioneaza – foloseste-te de anunturi care iti promoveaza oferta.
  • Inainte de a te gandi la reclamele online, ai nevoie de un site puternic.
  •  Re-targeteaza-i pe cei care si-au manifestat interesul fata de ceea ce ofera afacerea ta.
  •  Brandingul si imagistica trebuie sa fie adecvate publicului tinta.
  • Foloseste-te de site pentru a-i determina pe oameni sa te contacteze direct.
  •  Ofera brosuri, ghiduri si un tur video in schimbul datelor de contact.
  •  Softurile automate te pot ajuta sa trimiti emailuri noilor prospecti.

Sursa: https://www.kbbreview.com/49402/indepth/how-to-get-started-with-digital-marketing/

Anterior

Urmator

Submit a Comment