Succes in afaceri si social media

Succes in afaceri: Batalia se da in online

In epoca in care brandurile duc o batalie crunta de cucerire a consumatorului in mediul online, nu prea mai exista business care sa isi permita luxul de a nu inova. Cautarea in permanenta a unor solutii de diferentiere in zona CRM, de loializare si retentie a consumatorilor, a devenit  o activitate obligatorie pentru orice afacere care isi doreste sa reziste si sa se dezvolte in acest mediu aglomerat.

Succes in afaceri, dependent de strategia de promovare si fidelizare din online

Pentru cei care isi mentin inca o atitudine sceptica in ceea ce priveste valabilitatea acestei dependente, Jive Software vine cu o serie de cifre de interes legate de felul in care este perceputa strategia de social media de manageri, la nivel international:

  • 78% dintre manageri considera ca o strategie de social media este imperativa pentru cresterea de business;
  • 66% din clasa exectuvia crede ca aplicatiile din retelele de socializare vor schimba fundamental procesele de lucru si modalitatea prin care companiile vor relationa cu clientii;
  • 62% din manageri considera ca vor ajunge la un nivel mai bun de servicii si customer loyalty prin social media;
  • 57% din clasa executiva sustine ca retelele sociale genereaza cresteri de vanzari si venturi;
  • 17% din manageri considera ca inca nu au ajuns la nivelul adecvat de implementare a unei strategii de social media si investesc in optimizarea acestui canal de atragere si retentie a publicului tinta.

Succes in afaceri si social media: un parteneriat obligatoriu

Ovidiu Slavoiu, Business Manager, Country Management, ING Bank, ne „deseneaza” in culori foarte frumoase viziunea sa legata de managementul experientei clientilor:

“O experienta pozitiva “premiata” de clienti nu are in mod necesar nevoie de programe de loializare. Are in schimb nevoie de un bun design al calatoriei clientului alaturi de brand; si de angajati motivati sa ii faca fericiti pe clienti.

Managementul experientei clientilor este raspunsul la cel putin trei intrebari: Cum integram empatia pentru client in tot ceea ce facem de-a lungul relatiei cu acesta? Cum cream o poveste convingatoare de-a lungul tuturor canalelor in relatie cu clientii si cu partenerii? Cum extragem valoarea din comunitatile celor care ne-au calcat „pragul” si cum cream valoare pornind de la optiunile lor?”

Mai exista loc pentru scepticism?

Anterior

Urmator

Submit a Comment