Un CRM proactiv este mereu cu un pas inaintea nevoilor clientilor Cuvantul „proactiv” este un cuvand funny, nu ca inteles, ci ca modalitate de folosire. Este folosit de multe ori pentru a completa o propozie, e unul dintre acei termeni...
Citeste mai multSFA- un subiect delicat pentru agentii de vanzari
by Ovidiu | Aug 8, 2012 | Vanzari, Management
SFA – concept de sine statator sau modul CRM? SFA (Sales Force Automation) se refera la automatizarea fortei de vanzari si desi poate functiona ca proces de sine statator, in momentul actual pentru multe dintre companii reprezinta o...
Citeste mai multClientii ne flutura batistele. Cum ii oprim?
by Ovidiu | Jul 11, 2012 | Vanzari, Management
Clientii ne parasesc pentru competitie daca nu suntem dispusi sa ii cunoastem Ce ne facem atunci cand un client ameninta ca ne paraseste pentru competitie, cum ne dam seama daca merita cu adevarat retinut si mai ales, ce costuri implica...
Citeste mai multFidelizarea clientilor – un tren in care nu mai urca prea multi
by Ovidiu | Apr 12, 2012 | Vanzari, Management
Reteta perfecta pentru fidelizarea clientilor?! Ne pare rau, nu avem. Nici un specialist din domeniul marketingului nu poate sustine ca a gasit reteta fidelizarii clientilor. La fel cum nevoile, asteptarile si comportamentul clientilor...
Citeste mai multDiferenta dintre leadership si management
by Ovidiu | Mar 18, 2012 | Management, Recomandari
Diferenta dintre leadership si management Care este diferenta intre management si leadership? Parerile sunt impartite. Daca e sa vorbim despre diferentele dintre leaderi si manageri, cea mai evidenta dintre ele se refera la cei care le...
Citeste mai multReducerea costurilor: un obiectiv bifat de aplicatiile CRM online
by Ovidiu | Feb 9, 2012 | Management, Vanzari
Reducerea costurilor in contextul economic actual Nu e nici un secret: vremurile grele prin care trece economia la nivel mondial au determinat majoritatea companiilor sa reduca mult din costuri si in acelasi timp sa amane sau sa anuleze...
Citeste mai mult