SFA – concept de sine statator sau modul CRM? SFA (Sales Force Automation) se refera la automatizarea fortei de vanzari si desi poate functiona ca proces de sine statator, in momentul actual pentru multe dintre companii reprezinta o...
Citeste mai multClientii ne flutura batistele. Cum ii oprim?
by Ovidiu | Jul 11, 2012 | Vanzari, Management
Clientii ne parasesc pentru competitie daca nu suntem dispusi sa ii cunoastem Ce ne facem atunci cand un client ameninta ca ne paraseste pentru competitie, cum ne dam seama daca merita cu adevarat retinut si mai ales, ce costuri implica...
Citeste mai multSocial Media prezinta: Tranzitia Client – Om de vanzari
by Ovidiu | Jun 11, 2012 | Vanzari, Muzica Nunta
Social Media este inca un subiect tabu pentru marketeri Majoritatea cartilor care trateaza subiectul Social Media nu ofera suficiente informatii companiilor care sunt inca reticente cu privire la acest subiect. In ciuda super mediatizarii...
Citeste mai mult7 metode de a eficientiza comunicarea cu clientii
by Ovidiu | May 15, 2012 | Vanzari
Comunicarea cu clientii – o arta pe care ai face bine sa o stapanesti Asa cum tema comunicarii interpersonale a fost abordata in foarte multe randuri de catre specialistii in comunicare, comunicarea cu clientii este o ramura care a...
Citeste mai multFidelizarea clientilor – un tren in care nu mai urca prea multi
by Ovidiu | Apr 12, 2012 | Vanzari, Management
Reteta perfecta pentru fidelizarea clientilor?! Ne pare rau, nu avem. Nici un specialist din domeniul marketingului nu poate sustine ca a gasit reteta fidelizarii clientilor. La fel cum nevoile, asteptarile si comportamentul clientilor...
Citeste mai multReducerea costurilor: un obiectiv bifat de aplicatiile CRM online
by Ovidiu | Feb 9, 2012 | Management, Vanzari
Reducerea costurilor in contextul economic actual Nu e nici un secret: vremurile grele prin care trece economia la nivel mondial au determinat majoritatea companiilor sa reduca mult din costuri si in acelasi timp sa amane sau sa anuleze...
Citeste mai mult