Clienti fideli: acesti fanatici atat de doriti de companii… Companiile cheltuiesc sume impresionante in fiecare an pentru a se asigura ca produsele lor raspund nevoilor consumatorilor si pentru a construi relatii de lunga durata cu...
Citeste mai multRelatia cu clientii nostri – de la clienti potentiali la promotori ai afacerii noastre
by Ovidiu | Nov 7, 2019 | Management, Vanzari
Relatia cu clientii – indispensabila pentru activitatea oricarei companii Managementul relatiei cu clientii (CRM) este un proces complex pe care trebuie sa il intelegem de la inceput nu doar ca pe o aplicatie software menita sa ne...
Citeste mai mult7 lucruri de bifat pentru o implementare CRM de succes
by Ovidiu | May 8, 2019 | Vanzari, Management
Implementare CRM – o solutie modelata dupa nevoile tale CRM se poate dovedi o investitie inteligenta pentru compania ta doar daca inaintea implementarii unui astfel de program iei in calcul anumiti factori. In primul rand...
Citeste mai multFeel the Lead Generation!
by Ovidiu | Apr 11, 2017 | Vanzari, Management
Ce este un lead? In Sales se vorbeste mereu despre lead-uri. Cand incearca o definire a conceptului, multi autori sau oameni de specialitate vin cu variante si interpretari diferite. Toate definitiile pe care le gasim in manuale sau...
Citeste mai multSisteme CRM – instrumente sau parteneri virtuali?
by Ovidiu | Jul 8, 2016 | Vanzari, Management
Strategie si sisteme CRM – relatie de interdependenta Un soft CRM este o aplicatie care permite stocarea informatiilor despre clienti si gestionarea relatiei angajatilor companiei cu acestia. Am vorbit pana acum de importanta unei...
Citeste mai multCRM proactiv – doar o expresie „fancy” ?
by Ovidiu | Jun 12, 2015 | Vanzari, Management
Un CRM proactiv este mereu cu un pas inaintea nevoilor clientilor Cuvantul „proactiv” este un cuvand funny, nu ca inteles, ci ca modalitate de folosire. Este folosit de multe ori pentru a completa o propozie, e unul dintre acei termeni...
Citeste mai mult