Implementare CRM – o solutie modelata dupa nevoile tale CRM se poate dovedi o investitie inteligenta pentru compania ta doar daca inaintea implementarii unui astfel de program iei in calcul anumiti factori. In primul rand...
Citeste mai multFeel the Lead Generation!
by Ovidiu | Apr 11, 2017 | Vanzari, Management
Ce este un lead? In Sales se vorbeste mereu despre lead-uri. Cand incearca o definire a conceptului, multi autori sau oameni de specialitate vin cu variante si interpretari diferite. Toate definitiile pe care le gasim in manuale sau...
Citeste mai multSisteme CRM – instrumente sau parteneri virtuali?
by Ovidiu | Jul 8, 2016 | Vanzari, Management
Strategie si sisteme CRM – relatie de interdependenta Un soft CRM este o aplicatie care permite stocarea informatiilor despre clienti si gestionarea relatiei angajatilor companiei cu acestia. Am vorbit pana acum de importanta unei...
Citeste mai multCRM proactiv – doar o expresie „fancy” ?
by Ovidiu | Jun 12, 2015 | Vanzari, Management
Un CRM proactiv este mereu cu un pas inaintea nevoilor clientilor Cuvantul „proactiv” este un cuvand funny, nu ca inteles, ci ca modalitate de folosire. Este folosit de multe ori pentru a completa o propozie, e unul dintre acei termeni...
Citeste mai multRolul marketingului in vanzari
by Ovidiu | Jan 5, 2013 | Muzica Nunta, Vanzari
Rolul marketingului este de sustinator al activitatii de vanzari Care este rolul marketingului in vanzari? Si ma refer aici la rolul efectiv al marketingului in cresterea vanzarilor. Raspunsul difera in functie de fiecare companie in...
Citeste mai multManagementul Relatiilor cu Clientii (Customer Relationship Management – CRM)
by Ovidiu | Oct 22, 2012 | Vanzari
Managementul Relatiilor cu Clientii – mana-n mana cu eficacitatea In orice firma trebuie urmarita constant indeplinirea obiectivelor. Gradul de indeplinire al obiectivelor este dat de raportul dintre rezultatele efectiv obtinute si...
Citeste mai mult